Тел.: (044) 500-84-34
АсМАП - ИНФОРМ
Ассоциация международных автоперевозчиков Украины
ТВ программа
"УкрАвтоКонтинент"
Номер 599 от 23.06.2019
Смотреть
Статьи
» Смотреть все
Дайджест
» Смотреть все
СЕРВІС АСМАП УКРАЇНИ
Деталі
Полезная информация
Новые тарифы для оплаты дорог в Дании, Люксембурге, Нидерландах и Швеции с 1 июля 2019 года
Неделя полицейских проверок в Европе
Дания. Парламент одобрил увеличение предельной скорости для грузовых автомобилей и автопоездов
Россия: вводятся сезонные тарифы на проезд
» Смотреть все
Информация по странам
» Смотреть все
Контактная информация

Тел. (044) 500-84-34 (многокан.)
E-Mail: sova-ak@rambler.ru

Зустріч з Міністром інфраструктури України

 

10 грудня 2018 року, в Міністерстві інфраструктури України відбулась розширена нарада Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна з членами Ради Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП) на чолі з президентом Асоціації Леонідом Костюченком. У заході також взяли участь директор Департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Віктор Сасін, очільник «Укртрансбезпеки» Михайло Ноняк, керівники структурних підрозділів Міністерства.

Під час наради сторони обговорили підсумки спільної роботи Міністерства, «Укртрансбезпеки» та автомобільних перевізників у 2018 році та окреслили основні напрямки співробітництва на 2019 рік.

«Поточний рік дав чітко зрозуміти, що наші перевізники визначилися з напрямками роботи, і мені приємно констатувати, що перевізники обрали правильний напрямок, а саме, - роботу на європейському ринку. На жаль, адміністративний бар’єр у вигляді дозвільної системи є стримуючим фактором, але ми працюємо з Європейською Комісією, щоб наблизитися до лібералізації автомобільних перевезень», - наголосив Володимир Омелян.

Учасники наради констатували, що у 2018 році міністерством спільно з АсМАП України проведено ряд успішних засідань змішаних комісій з іноземними партнерами, результатом яких стало отримання додаткових квот дозволів Австрії, Франції, Білорусії, Латвії, Азербайджану, Словаччини, Чехії, Узбекистану, Нідерландів, Туреччини. Крім того, на звернення Мінінфраструктури України до ряду відповідних Міністерств транспорту іноземних країн з приводу збільшення річних квот дозволів цих країн також отримані додаткові квоти дозволів 9 країн. В результаті станом на кінець листопада є збільшення загальної річної квоти іноземних дозволів для українських перевізників на 2018 рік на 77609 штук.

Разом з тим, як наголосив у своєму виступі президент АсМАП України Леонід Костюченко, спостерігається значний дефіцит дозволів для виконання міжнародних автоперевезень, в першу чергу, країн транзиту: Польщі, Румунії, Угорщини. Через повне вичерпання квоти цих дозволів в останні місяці поточного року практично припинилися перевезення до понад 15 європейських країн.

«Проблема відсутності дозволів зачіпає інтереси не лише українських перевізників, які позбавляються роботи, а і стоїть на заваді забезпечення торговельно-економічних зв’язків України з іноземними державами, експорту українських товарів, надходженню іноземної валюти та підриває репутацію вітчизняного бізнесу в якості надійного ділового партнера. Природно, що така ситуація обмежує конкурентоспроможність українських перевізників» - підкреслив Леонід Костюченко.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян погодився з перевізниками, наголосивши, що ситуація з польськими дозволами залишається все ще складною: «Протягом року було докладено зусиль не лише з боку Мінінфраструктури, але й від Прем’єр-міністра та МЗС. Вже в четвер у Варшаві продовжимо діалог з метою вирішення ситуації за даним напрямком».

Однією із основних причин проблеми виникнення проблеми дефіциту, на думку учасників Асоціації, є численні порушення ДСБТ положень наказу Мінтрансу № 757.

Зокрема, основні види порушень, які мають місце при видачі дозволів: здійснюється «ручне розблокування» перевізників, яким припинена видача дозволів через своєчасне неповернення (90 днів) раніше отриманих дозволів;

видача одночасно двох і більше дозволів однієї країни та виду на один транспортний засіб і виведення цих дозволів на вторинний ринок; маніпулювання з «передачею» дозволів на ПВД; систематично не проводиться перевірка зданих за півріччя до ДСБТ дозволів.

Міністр інфраструктури наголосив, що зловживання із непрозорим виданням або продажем дозволів є неприпустимими: «Я добре знаю ситуацію, яка склалася, і вважаю її неприпустимою. Я прошу профільний департамент Міністерства разом із АсМАП опрацювати переведення послуги видачі дозволів в електронну площину. Ми маємо запровадити цей сервіс з 1 січня 2019 року. Електронний кабінет перевізника працює добре, він став однією з найуспішніших українських антикорупційних реформ, ми маємо повторити цей успішний досвід і в процесі видачі дозволів».

Також учасники наради обговорили питання реалізації положень Хартії якості ЄКМТ, зокрема, в частині видачі та визнання свідоцтв професійної компетентності водіїв, черги на кордонах інші питання підвищення конкурентоспроможності українських перевізників на ринку міжнародних автоперевезень.

В ході обговорення піднятих проблем, учасники наради дійшли згоди щодо об’єднання зусиль, спрямованих на вирішення поточних питань функціонування галузі, та необхідності реалізації першочергових заходів з визначенням конкретних виконавців і термінів їх виконання.

[photo_3]

 

2018-12-13
Смотреть все
Комментарии к статье: 0

Добавить комментарий:
Имя:
Сообщение:


Обратная связь


Погода

Цена на топливо в Украине

Цена на топливо в мире

Пробки

Прогноз погоды в Киеве » Украина Цены на бензин Стоимость топлива по странам мира
Все права защищены © Перепечатка материалов разрешена только при условии размещения ссылки на сайт!